utolsó kommentek

voltam a Best-ben...

2008.01.21. 12:23 spmpoker

Múlt pénteken egy kedves ismerősömmel kitaláltuk a frankót, mégpedig hogy nyomjunk valami komolyabb pókerpartit. A komolyabb jelző a beugróra utal, és így jött az ötlet, hogy nézzünk el a Best-be, ahol aznap 19:00-kor lesz egy 10+2-es SC bajnokság.

Időben való érkezésünket hátráltatta ugyan némi köd, de 18:45 környékére sikerült beesnünk. Ami máris feltűnt, hogy a személyzeten, és Para-Kovács Imrén kívül egy lélek sincs a környéken. Hmm... Mondtam is magamban, hogy ebből nem sok jó fog kisülni. Kicsit eltolták a kezdést, és meglepő módon így legalább 18 játékos összegyűlt csatázni.

Jól kezdtünk pajtimmal, a 20.000 induló zsetonról viszonylag hamar 30-35k környékére erősödtünk. Ekkor nekem "muszáj" volt megmutatnom, hogy AA-val is lehet all-in-t bukni, illetve hogy 99-cel kisvakból limpelve hogyan lehet "elszórni" a maradék stack felét... Sebaj gondoltam, és a szünetben azon gondolkodtam, hogy még jó hogy SC a játék, tehát ha netán elfogynék van egy rebuy-om. A szünet utáni 3. leosztás közben tájékoztatott a mellettem ülő srác, hogy rebuy a szünetig volt... Cumi, 2 nagyvaknyi pénzemmel zsír utolsó helyen kamilláztam. Következő körben kis szerencsével ugyan de egy AQ drillesedve majdnem 4-szerezett. Nem sokkal később egy UTG all-in A7-tel (enyhén SS voltam ekkor is) nyertem egy 55 ellen. Ezután egy újabb AA duplázott és kezdtem érezni a ritmust is.

Összeülés. Pár perc múlva a CL kiejtett két bátor versenyzőt, így már csak 8-an maradtunk, de a vidéki kommandó még teljes létszámmal ott hegyezett az asztalnál. :) Nem vagyok babonás, de a 8-as szám aznap mintha mágikus erővel bírt volna picit. A kezdésnél is a 8-ason ültem, az összeülésnél is, és tippeljétek meg hányadik lettem?

Utolsó előtti körömben KK-t kaptam kisvakra, és a dealer-ig mindenki beszórta a lapját, ő kicsi gondolkodás és arcmasszázs után csak megad (vakok 6k/3k, stack-em kb. 35k, összes chip az asztalon 500k, tehát az átlag pont 62,5k). Én a kevesebb chip-pel all-in (read alapján úgy tűnt hogy jönni fog ő is). Nagyvak dob, button megint gondolkodós, majd dob. Kár... És a kivégzésem: Button 10 10. Mindenki dob az előttem ülőig, aki megint megad csak, én ismét all-in. Kisvak fold, nagyvak (aki mellesleg pont a haverom volt akkor) megkérdezi hogy mennyim van, majd tol egy raise all-in-t... Jobbra srác dob, én meg rettegve várom a JJ-t, vagy esetleg QQ-t ismerve őt. Jött is: JJ...

Összességében azt leszámítva, hogy kicsit kevesen voltunk, én nagyon jól éreztem magam, jó volt a társaság, izgalmas a játék, és tuti hogy még megyek máskor is.

Szólj hozzá!

Címkék: bestpoker secondchance

A bejegyzés trackback címe:

https://spmpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr42305688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása