utolsó kommentek

EPT Baden / Kaló Dénes

2007.10.11. 07:46 spmpoker

Igen kérem, Kaló Dénes második lett a badeni EPT-n. Ez óriási eredmény, gratula!

A 3. és 4. nap eseményeit én is igyekeztem live követni, bár pont a végéről maradtam le, mikor már csupán négyen maradtak. A viszonylag langyos játékot immel-ámmal törte meg egy-egy kockázatos kalandozás néhány játékos részéről, de előfordult hogy sokáig tényleg nem sok minden történt. A 3. napi események közül a kedvencem az volt, mikor a német Hammer 15-20 parti alatt már vagy ötödszörre mondott allin-t, és ekkor a live stream-es kommentátorok szerint jött a "hammertime". A negyedik napon mire hazaértem már 3 embert hazaküldött az orosz kiképzőtiszt. A negyedik kiesőt a következő egy óra keménykedője, az amcsi Fuller irányította az ajtó felé. Ekkor Dénes már 4. helyen állt, de kitartott, és elérte ezt a tényleg nagyszerű eredményt. Sajnálom hogy nem láttam a végjátékot, de mégegyszer gratulálok neki!

Szólj hozzá!

Címkék: ept pokerstars kalódénes baden

A bejegyzés trackback címe:

https://spmpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr28193026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása