utolsó kommentek

Sportingbet 6EUR+0,60EUR tournament

2007.12.06. 11:22 spmpoker

Nagy hallgatás után örömömben le kell írnom egy nagyon frankó kis tournament végeredményét.Nem kell nagy nyereményre, vagy mindenkit porba alázós első helyezésre gondolni...

Az előzménye az egésznek az volt, hogy néhány nappal ezelőtt utaltam hosszú idő után a sportingbet-es account-omra, majd nekiálltam egy 5EUR-s bajnokságnak. Nagyjából 280 indulóból a 25. helyre sikerült "beesnem". Másnap egy 6EUR-s tournament-en surrantam be úgy 200-ból 16. helyre. Tegnapelőtt ugyanezen a 6EUR-s "összejövetelen" 195-en harcoltunk, és sikerült bejutnom a FT-re. Ekkor 6. helyen álltam, és egész jónak éreztem az esélyeket a végső győzelemre. Az addig sem prémium lapjaim nem lettek jobbak, sőt... Szóval egész nehézkessé vált a játék, a 8-9-esnél nem nagyobb lapjaim ellenére, és a kb. 12 nagyvaknyi egyre fogyatkozó chip-em, és a birkatürelmem hozott egy (utólag mégiscsak jónak mondható) 5. helyet, és 76EUR-t. Ennek nagyon megörültem, hiszen mostanában nem ért sok netes siker. Remélem megtört a jég, és irány a csúcs! :)

2 komment

Címkék: freezeout nyert sportingbet

A bejegyzés trackback címe:

https://spmpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr60254184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spmpoker · http://spmpoker.blog.hu 2007.12.09. 23:15:25

köszönöm! igyekszik az ember... :)
süti beállítások módosítása