utolsó kommentek

vasárnap esti offline okosság

2007.10.15. 09:12 spmpoker

Na utolért egy kis sikerélmény. Mondhatnám úgy is, hogy beért egy kicsit a sok gyakorlás, és képes voltam végre az utolsó percig koncentrálni ahogyan a nagyok. Vasárnap esti "offline" 3k-s freezeout egy meg nem nevezett bűngödörben. 18 induló (2 asztal), 17 perces (?!) vakemelkedés (100/200-tól), 15.000 chip.

Javarészt ismeretlen tagok körülöttem, így az első akcióm váratott magára, inkább próbáltam figyelni a többieket. Az hamar lejött hogy egy kicsit kapkódósan sokmindennel bementek, és egy 2k-s kasszát lazán hagytak elúszni egy 1BB-s emelésre river után. Gondoltam a feszes table image-em csak bajba sodor, hiszen nekem végképp mindent behajítanak és nem lesz miből megélni. Nem így lett... Valahol a 15. parti körül jártunk, és második beszélőként kaptam két hármast. Mögöttem volt egy 2BB-ig történő emelés, amit kb. 6-an megadtak. Flop: 7 3 6 a szivárvány színeiben. Örültem, és a kisvak 2BB-s emelését csak megadtam. Kettővel mögöttem a fiatalember 7BB-ig emelt amit kisebb gondolkodás után a kisvakkal ketten adtunk meg. Turn: A (4. színben). Kisvak check, én egy kíváncsi (mondjuk inkább slowplay-féle) check, erre a 3. kolléga emel 18BB-t. Kisvak fold, én egyből all-in. Emberünk tépte lefelé az arcát, és szépen elemezte a helyzetet, majd megmutatta lapjait. A5 volt nála. Éreztem hogy A van nála 3-7 valamelyikével, és a két pár, vagy az A pár luksor gerjeszti benne az agresszív hívást. Megjegyezném a kisvak bemuttata a dobott 4-es párját. Mindegy, megerősödtünk. Csordogált a játék, jött egy drillesedő 7-es pocket, ami megint hozott szépen a konyhára, majd nem sokkal később egy nagyon kedves emlékké szerényülő parti következett:

ATo nagyvakként. Középső pozicióban ülő emberünk emel 2BB-ig, 4en megadjuk. Flop: A 5 A. Abszolút slowplay check. Mindenki check. Turn: J. Én ismét check, mögöttem egy 2BB-s emelés. Egyedül adom meg. River: A. Én check, kolléga raise 5BB. Kicsit megint játszottam a butát, majd mondtam neki hogy a bubival fullom lett, és muszály emelnem 15BB-ig. Elhitte hogy felezünk, és megadta. Gondolom nem kell mesélnem az arca torzulásáról mikor rávigyorgott a 4. ász...

Volt még egy kedvencem, ekkor már csak 8an voltunk. Átlag stack 34k, pont ennyim volt, nem akartam keménykedni, nem is volt mivel. Nagyvakként kaptam is egy monster 5s 6c-t. 6 megadás előttem 2k-s vaknál. Nagy kegyesen mondtam hogy mehet. Flop: 5d 5c 8d. Kisvak raise 1BB. Hmm... Megadtam, meg még hárman. Turn: Qs. Kisvak ijesztően raise-elt megint egy jó kis 1BB-nyit. Hmm... Megadtam, de sajnos más nem. River: 5h. Kisvak gondolta dobat egyet, amúgyis már hagyománnyá vált részéről az egy nagyvakos terror. Gondolkodtam erősen mennyit, és milyen kísérő monológgal küldjek az arcára, és a védem a vagyvakom szintű butaság melé re-raise 7k. Kisvak egyébként a kör előtt kb. másfélszeres pénzen állt hozzám képest, de ezzel a hadmozdulatommal sikerült úgy megkeverni, hogy az AJo-t alíg bírta eldobni. Azért kidobtam az ötöst a végén, hogy ijesztőnek hassak picit, nameg az ilyen lapot szereti az ember odatenni valljuk meg őszintén.

Innentől fogva már az a pici izgalom is megszűnt bennem ami addig jelen volt, persze egy igencsak fontos parti még akadt:

UTG-n kaptam egy AA-t. Vak 6k. Megadtam mert floppot akartam nézni. A vakok maradtak csak bent. Flop: 10 9 8 (három különböző színben). Kisvak (short stack) all-in, nagyvak re-raise all-in. Mondtam is magamban, hogy mekkora ökör vagyok. Megadtam, mégpedig azért, mert a két kedves fiatalember nem győzött meg arról, hogy kész kezük lenne (elég agresszíven tolták addig is néha meglepően hurka kártyával). Kisvak: Q7o, nagyvak:  J9o. Turn: 5, River: 2.

Ezután már szinte el tudtam bújni a zsetonok mögé, és nem engedtem senkinek hogy hozzájuk érjen, majd egy 20 perc múlva győztesként álltam fel az asztaltól egy AJo vs. AQo csata után, ahol Ellenfelemnek is jött a bubi, meg nekem is jött a dáma flopra, és más semmi ezután. 19k a nyeremény, 4óra játék. Nagyon élveztem, kevésszer volt jó papír nálam, de akkor igencsak szépek. Várom a következő alkalmat...

Szólj hozzá!

Címkék: offline tourney freezeout nyert

A bejegyzés trackback címe:

https://spmpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr94196553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása