utolsó kommentek

esti tourney

2007.09.28. 12:34 spmpoker

Na igen, sokkal nagyobb hévvel sikerülne gépelni, ha egy sikersztorit szeretnék éterbe küldeni, de... A "de..." kb. szinonimája a bad beat-nek, és tegnap igen sokszor ráizzadt a kezem az egérre miközben potyogtak az asztal közepére a lapok.

Este negyed 9, 3$+0.30$-os rebuy tournament a Pokerstars-on, garantált 25.000$-os összdíjazás, nagyjából 2500 induló. Leültem a gép elé, lelkileg felkészültem az első órában rámtörő "all-in hordára", kitöltöttem egy adag szájszárazság gátló "ájsztí"-t. Önbizalommal nem volt gond, koncentrációval annál inkább. Az elmúlt napok kissé megfárasztottak de nem volt vészes a szitu.

Előfordul netes póker közben, hogy igazából már az a bizonyos "de...", és persze a komolyabb káromkodásfélék is megakadnak a nyelvem hegyén, és ahelyett hogy nagy robajjal a monitorra törnének, megtorpannak, és csodálkoznak még "ők" is.

Nos, tegnap este sokszor jártam így...

Kronológiai sorrendet nem tudnék már felállítani, és a pontos részletkre sem igazán tudok így a fönőkömtől 1m-re ülve visszagondolni, de példaként az első igazából kellemetlen eset, amikor úgy éreztem, hogy szó szerint félig felzabált egy hal:

Kb. 18000chip, BB:400. UTG-n AKs, raise kb. 4 BB, egy megadás kb. 5. helyen játszó emberünktől (10000chip). Flop: 8 J Q. Erre azonnal (félblöff módon) betoltam a zsetonjaimat (flush esély ugyan minimális, és pontosan nem is emlékszem a lapok színeire, de 3 különböző volt), amire ő egy fél másodpercen belül call-t mondott. Na mire? 7 7... Ez az amit annyira utálok, hiszen ha ő mondd allin-t, nálam (majdnem) biztos dobás, és sosem értem meg, hogy kieséses szakaszban ki milyen elgondolással adja meg erre a 3 overcardra a teljes vagyonát... Kitalálható, hogy a turn, és a river senki kezét nem változtatta, így lecsövesedtem.

Ehhez hasonló a több mint 3 óra alatt bénítóan sokszor jött, de kitartottam. Egy darabig, amikoris nagyvakra kaptam két kedves kilencest és megörlültem hogy na majd most! Végig csak megadás (3), mondtam egy "óllin"-t (BB asszem 1600 ante talán 150 pénzem eddigre már csak kb. 8000). Egy megadó akinél kicsit több chip volt. Mutat egy AKo-t. Flop: 3 6 7, Turn: Q, és amikor az ember már elhiszi, hogy a hat lap amivel bukhat már nem jöhet, akkor becsapódik egy pikk ász, és szinte vigyorogva rángatja a pot-ot ellenfelem elé... 5xx. hely, no money... :(

Ez persze igencsak kivonatolt verziója volt a hosszú véres küzdelemnek, és jártam már ennél jobban is pórul, tehát lehet hogy szimplán túlreagálom a dolgot, és inkább nekem kéne haltápot rágcsálnom...

Sebaj, hál' istennek ezen a tourney-n az eddigi 4-5 indulás során csak jobb helyen sikerült zárni, de valahogy a tűz közelébe nem akaródzik odasodorni a sors.

Next time...

Szólj hozzá!

Címkék: pokerstars tourney nemnyert

A bejegyzés trackback címe:

https://spmpoker.blog.hu/api/trackback/id/tr12179619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása